De ce doriți să vă întoarceți?

Dacă aveți nevoie să returnați un produs , vom fi întotdeauna bucuroși să vă ajutăm în acest sens. În primul rând, dorim să știm motivul pentru care doriți să faceți o retur . Produsul nu a fost la înălțimea așteptărilor dvs. sau aveți alt motiv? Indiferent de ce a cauzat returnarea, încercăm întotdeauna să înțelegem nevoile dumneavoastră și să vă propunem o soluție care să corespundă așteptărilor dumneavoastră.

Avem mii de opțiuni în oferta noastră , așa că vă putem sugera să schimbați produsul cu altceva. Încercăm întotdeauna să potrivim oferta noastră nevoilor dumneavoastră , așa că dacă aveți nevoie de ajutor pentru a alege un alt produs , specialiștii noștri vă vor ajuta cu plăcere.

Nu uitați că în magazinul nostru oferim multe produse diferite la prețuri diferite , precum și multe promoții și reduceri de preț . Prin urmare, dacă decideți să înlocuiți produsul , puteți oricând să solicitați o reducere suplimentară. Încercăm întotdeauna să oferim clienților noștri cele mai bune prețuri și oferte.

Considerăm că procesul de returnare nu ar trebui să fie stresant și complicat . Prin urmare, dacă aveți nevoie de ajutor pentru a efectua o retur, vă rugăm să ne contactați și specialiștii noștri vă vor ajuta pe parcursul întregului proces .

Returnarea produselor în termen de 14 zile.

Ne bucurăm că sunteți interesat de produsele noastre și am dori să vă prezentăm unul dintre serviciile noastre - ca companie, punem întotdeauna accent pe calitatea produselor noastre și dorim să ne asigurăm că sunteți pe deplin mulțumit de achizițiile dvs. De aceea oferim posibilitatea returnarii produselor in termen de 14 zile de la data achizitionarii . Dacă din orice motiv nu sunteți mulțumit de un produs achiziționat de la noi , îl puteți returna și primi banii înapoi .


Adresa de retur:


POLAND

Anny Jagiellonki 24a
44109 Gliwice

Pentru a utiliza serviciul nostru de returnare, vă rugăm să urmați pașii de mai jos:
  • Contactează-ne - cel mai simplu mod este să folosești formularul de contact din dreapta. Spuneți-ne de ce doriți să returnați produsul și includeți numărul comenzii.
  • Stimate client, vă rugăm să ambalați produsul cu atenție pentru a evita deteriorarea în transport. Vă rugăm să rețineți că nu suntem responsabili pentru nicio daune cauzate de curieri. Dacă aveți îndoieli cu privire la protecția corectă a produsului , vă rugăm să ne contactați prin telefon sau e-mail. Înainte de a returna produsul, asigurați-vă că acesta este în ambalajul original, este intact și include toate accesoriile.
  • Returnați produsul la depozitul nostru local - dacă avem un depozit local în țara în care vă aflați, vă încurajăm să returnați produsul acolo. Lista de adrese este prezentată mai jos.
  • Rambursare - Odată ce primim produsul returnat, vă vom rambursa banii în contul dvs. Timpul de procesare a returului este de până la 14 zile de la primirea expedierii.

Ca companie, ne străduim mereu să oferim clienților noștri cea mai bună experiență, așa că suntem întotdeauna gata să ajutăm în caz de întrebări sau ambiguități. Sperăm să avem o cooperare de succes cu dvs. în viitor!

 
 
 
Motivul reclamației*
Numărul comenzii*
Denumirea produsului
Data achiziției*
Data primirii comenzii
Fotografii ale defectului
în total max 10MB
Selectare fișiere
Descrierea detaliată a defectului*
Date de contact
Persoana de contact*
Denumirea companiei
Adresa de e-mail*
Număr de telefon*
Strada și numărul casei*
Cod poștal*
Oraș*
Trimite cererea