Revista Regulile

Următoarele Regulamente definesc termenii și condițiile generale de vânzare în vigoare în magazinul nostru online disponibil la  www.enzoromania.ro  condus de Enzo Polska Grzegorz Głogowski, Anny Jagiellonki 24A, Gliwice 44-109, NIP: 9441857579, REGON: 122463122. Afacerea afacerii este înregistrată în Centrala de Înregistrare și Informare privind Activitatea Economică (CEIDG), ținută de Ministrul Dezvoltării și Tehnologiei.

 

Domeniul de aplicare al reglementărilor

Reglementările se aplică comenzilor plasate de consumatori și antreprenori prin intermediul magazinului nostru online.

Potrivit articolului 22 din Codul civil, consumatorul este o persoană fizică care efectuează o tranzacție juridică cu un întreprinzător care nu are legătură directă cu activitatea sa comercială sau profesională.

Potrivit articolului 43 din Codul civil, întreprinzător poate fi o persoană fizică, o persoană juridică sau o unitate organizerică fără personalitate juridică, ale cărei prevederi conferă capacitate juridică și care desfășoară activitatea ca rcială sau profesională în număr propriu.

Regulamentele și Termenii și Condițiile Generale ale altor Antreprenori nu se aplică, cu excepția cazului - care suntem de acord - mod expres cu acest lucru - în scris, atunci aceștia vor deveni parte a contractului.

 

Încheierea contractului

Când faceți clic pe butonul de confirmare și finalizați din pagina rezumatului comenzii, plasați sau comandă obligatoriu pentru produsele din coșul de cumpărături. Contractul de vânzare se încheie în momentul în care comanda este înregistrată în sistemul informatic al magazinului nostru online. Ass plasarea comenzii, veti primi un e-mail de la noi prin care confirmam comanda si incheierea contractului.

 

Contractul de vânzare poate fi încheiat în limba de interes.

Salvăm conținutul contractului și vă trimitem date comenzii și Regulamentul nostru electronic la adresa de e-mail furnizată de dumneavoastră. În plus, informații referitoare la comenzile dumneavoastră sunt disponibile prin contul dumneavoastră de client. Reglementările sunt, de asemenea, pune la dispoziție pe site-ul nostru web într-un mod care vă permite să obțineți, reproduceți și înregistrați conținutul.

 

Livrarea produsului

În unele cazuri, costurile de transport pot fi adăugate la prețurile de afișare. Produsele comandate sunt livrate prin companiilor de curierat care cooperează cu noi. Informații retail despre metodele disponibile, datele de livrare și costurile de transport sunt prezentate la plasarea unei comenzi și într-o filă de informații speciale pe site-ul magazinului nostru.

Oferim si positibilitatea colectarii personale a produselor din wife. 100 de evil. (doar comenzile plasate și plătite în avans - după reacția prealabilă cu departamentul nostru de asistență pentru aranjarea pentru o anumită zi și oră)
la adresa: Enzo Polska Grzegorz Głogowski, Anny Jagiellonki 24A, 44-109 Gliwice, în următorii toarel ore:

  • Luni - Joi: 7:00 - 15:00

  • Vineri: 7:00 - 14:00

 

Plăți

În magazinul nostru online, vă oferim diverse metode de plată, printre care:

  1. Plata la livrare la livrare - puteti efectueaza o plata cash la livrarea produselor comandate.

  2. Plăți electronice (plăți electronice) - permitem plățile online prin servicii de plată online. Acceptăm diverse metode de plată, cum ar fi carduri de credit, carduri de debit și sisteme electronice de plată.

  3. Plata prin transfer bancar traditional in contul bancar al magazinului nostru - daca alegeti aceasta forma de plata, dupa plasarea comenzii, va vom trimite datele pentru a efectua transferul prin e-mail.

  4. În plus, cu ajutorul intermediarilor, poți profita de plăți amânate sau în rate.

Procesul de onorare a comenzii va începe după ce suma completă de plată a fost creditată în contul nostru. Produsele comandate rămân proprietatea magazinului până la plata integrală a prețului de vânzare.

Informații detaliate despre metodele de plată disponibile, inclusiv serviciile integrate de plată online, tipurile de plăți electronice și eventualele costuri suplimentare, sunt prezentate la plasarea unei comenzi și pe site-ul magazinului nostru într-o filă specială de informații referitoare la plăți.

 

Dreptul de retragere

În condițiile legii, consumatorii și antreprenorii care efectuează o achiziție care nu are legătură cu activitatea lor comercială au dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor.

 

Procedura de returnare 

Vânzătorul se obligă să returneze Clientului toate plățile primite imediat, și  în orice caz nu mai târziu de 14 zile de la data la care Vânzătorul a fost informat de către Client cu privire la decizia de exercitare a dreptului de Retragere.

Dacă o parte din comandă este returnată, costurile de livrare nu sunt rambursate.

Returând beneficiul primit sub formă de bunuri comandate, Clientul este rugat să trimită înapoi sau să predea articolul împreună cu dovada achiziției , de exemplu numărul de cont la care vor fi returnate fondurile.  

Clientul suportă costurile directe de returnare (retur/predare/ambalare) a articolului (articolul 34 § 1 din Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor)

Numai bunurile nefolosite fără semne de utilizare sunt supuse returnării.

Clientul este răspunzător față de vânzător pentru reducerea valorii articolului din cauza utilizării necorespunzătoare a acestuia. Are dreptul de a examina natura, caracteristicile și funcționarea mărfurilor într-un mod pe care le-ar putea face într-un magazin staționar. Cu toate acestea, el nu poate folosi lucrurile nelimitat. Dacă face acest lucru, Vânzătorul are dreptul de a-i percepe costuri suplimentare în legătură cu scăderea valorii bunurilor (Articolul 34 § 4 din Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor)

Retururile de Produse trimise pe cheltuiala Vânzătorului sau COD nu vor fi acceptate.

Prevederile prezentelor reglementari nu se aplica Cumparatorilor care nu sunt consumatori in sensul art. 221 din Codul civil (Jurnalul de legi nr. 16, pct. 93, cu modificările ulterioare), adică persoane care efectuează acte juridice direct legate de activitatea lor comercială sau profesională. Bunurile achiziționate de Antreprenor nu sunt returnabile.
Compania nu acceptă colete cu retur contra contravaloare.

 

Suntem doar un magazin online. Toate returnările trebuie trimise la:

Enzo Polska Grzegorz Glogowski, Anny Jagiellonki 24A, 44-109 Gliwice

sau la unul dintre punctele  noastre din țara dumneavoastră.

 

Daune produse în timpul transportului

Pentru consumatori:

În cazul unei achiziții de la distanță de către consumator, magazinul nostru suportă întotdeauna riscul deteriorării sau pierderii produsului în timpul transportului. În cazul în care mărfurile comandate prezintă deteriorarea ambalajului exterior sau a produsului din interior - ar trebui imediat (după primirea expedierii sau până la 7 zile de la data primirii) să raportați rezervele dumneavoastră transportatorului și să scrieți un raport de deteriorare care să constituie baza pentru face orice pretenții împotriva transportatorului și contactați-ne.

 

Pentru antreprenori (cu excepția persoanelor fizice care încheie un contract direct legat de activitatea lor comercială, cu condiția ca acest contract să nu fie de natură profesională, adică sunt așa-numiții „cvasi-consumatori”, precum și comercianții individuali care exercită anumite consumator drepturi):

Problema răspunderii pentru livrarea mărfurilor arată diferit decât în ​​cazul consumatorilor. Riscul de pierdere sau deteriorare a produsului în timpul transportului vă trece atunci când îl predăm expeditorului, transportatorului sau altei entități responsabile de expediere. Nu suntem responsabili pentru pierderea, deteriorarea sau deteriorarea unui produs care apare după ce acesta a fost predat pentru transport și înainte de a fi livrat sau pentru întârzierile în livrare cauzate de transportator.

 

Vă rugăm să rețineți că răspunderea pentru daunele cauzate în timpul transportului diferă pentru Consumatori și Antreprenori, de aceea este important să citiți termenii relevanți din termenii și condițiile noastre.

 

Revendicari de garantie

Garanția acoperă toate defectele descoperite în perioada menționată în § 2 secțiunea 1 din CGA, care decurg din motive inerente Produsului.

Defecțiunile sau deteriorarea Produsului dezvăluite în perioada de garanție trebuie raportate Garantului imediat, dar nu mai târziu de 7 zile de la data descoperirii lor.

Un produs care s-a dovedit a fi defect ar trebui să fie imediat exclus de la utilizare, sub riscul pierderii garanției.

Procedura de garanție se aplică numai produselor complete, apte pentru verificarea service-ului, fără defecte și daune mecanice rezultate din factori externi.

Cumpărătorul este obligat să livreze produsul într-un colet care să prevină deteriorarea produsului în timpul transportului. Răspunderea pentru daune rezultate din protecția necorespunzătoare a mărfurilor în momentul expedierii va fi suportată de cumpărător. 

În cazul unei reclamații nejustificate (reclamație a unui dispozitiv funcțional sau când deteriorarea a fost cauzată de client), reclamantul va fi suportat cu costurile expertizei și va fi obligat să ridice transportul pe cheltuiala sa.

Echipamentele care nu au fost ridicate din depozit în termen de 1 lună de la emiterea avizului și informarea clientului cu privire la necesitatea ridicării mărfii, sunt eliminate.

 

Garanția nu acoperă defectele produsului rezultate din:

a) deteriorare mecanică,

b) utilizarea neconformă cu instrucțiunile de utilizare sau cu utilizarea prevăzută a produsului,

c) evenimente aleatorii, inclusiv fulgere, incendiu, inundații, temperaturi ridicate și factori chimici;

d) instalare (asamblare) și configurare necorespunzătoare (incompatibilă cu regulile cuprinse în manual),

e) funcționarea defectuoasă a altor instalații (de exemplu, electrice, de încălzire etc.) și/sau dispozitive care afectează funcționarea Produsului,

f) utilizarea produsului contrar utilizării prevăzute,

g) asamblarea, întreținerea, depozitarea și transportul necorespunzătoare a Produsului.

 

Garanția nu acoperă consumabilele, elementele nefabricate direct de către Producător, precum și elementele acoperite de garanția terților.

Încălcarea de către Client a securității Produsului (sigilii, autocolante de garanție, autocolante care conțin numărul de serie), precum și efectuarea oricăror modificări la dispozitiv sau repararea dispozitivului de către Client - are ca rezultat expirarea acestei garanții.

Garantul nu este responsabil pentru daune și pierderi rezultate din incapacitatea de a utiliza dispozitivul reparat.

Relația juridică dintre cumpărătorul dispozitivului și Garant este guvernată exclusiv de prevederile acestei garanții. Pretențiile ulterioare pentru despăgubiri sunt excluse, cu excepția cazului în care rezultă din prevederi imperative ale legii.


 


 

Revendicare si procedura in garantie

prin e-mail la următoarea adresă: info@enzoromania.ro

în scris la următoarea adresă: Enzo Polska Grzegorz Głogowski, Anny Jagiellonki 24A, 44-109 Gliwice

contactul telefonic este posibil la următorul număr de telefon: +40 377 102 298

Bunurile care fac obiectul plângerii trebuie trimise înapoi la adresa vânzătorului, Enzo Polska ul. Anny Jagiellonki 24a 44-109 Gliwice, împreună cu o dovadă a tranzacției și un formular de reclamație care conține datele Cumpărătorului și o descriere a defectului reclamat. Compania nu acceptă colete cu retur contra contravaloare.

    Pentru a grăbi notificarea, vă rugăm să furnizați informații detaliate cu privire la reclamație și în cazul notificărilor prin e-mail sau scrise, atașați o fotografie sau un videoclip care să arate defectiunea mărfii. Dacă nu există articole în comanda primită, vă rugăm să trimiteți fotografii cu toate articolele primite până acum - pentru a identifica piesele lipsă.

    Costul transportului produsului promovat este suportat de client. Dacă plângerea este acceptată, aveți dreptul la rambursarea costurilor suportate. În cazul în care metoda de livrare a Produsului aleasă de Cumpărător este diferită de cea mai ieftină metodă de livrare propusă de Vânzător, Vânzătorul nu este obligat să ramburseze Cumpărătorului costurile care depășesc costul celei mai ieftine transporturi (Articolul 33 din Actul 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor)

     

    Reclamații privind garanția

    Vânzătorul este răspunzător față de Consumator dacă articolul vândut prezintă un defect fizic sau juridic (Garanție), în conformitate cu regulile prevăzute în Codul civil din 23 aprilie 1964 (Jurnalul de Legi 1964, Nr. 16, poz. 93, cu modificările ulterioare), și, prin urmare, o plângere cu privire la bunuri poate fi făcută din cauza unui defect fizic, care constă în nerespectarea articolului vândut cu contractul, sau din cauza unui defect legal, în special dacă articolul vândut este deținut de un terț.

    Cumpărătorul poate depune o plângere în temeiul garanției dacă se constată un defect fizic în termen de doi ani de la data livrării articolului către Cumpărător.

    Potrivit Art. 559 C. civ., vanzatorul raspunde pentru vicii care existau la momentul trecerii pericolului catre cumparator sau rezultate dintr-o cauza inerenta bunului vandut concomitent. Astfel, vânzătorul nu este responsabil pentru defectele produsului cauzate de acțiunile cumpărătorului.

    Răspunderea vânzătorului în temeiul garanției se aplică numai Cumpărătorilor care sunt consumatori. Un consumator este o persoană fizică care efectuează o tranzacție juridică cu întreprinzătorul care nu are legătură directă cu activitatea sa comercială sau profesională (articolul 22 din Legea din 23 aprilie 1964, Codul civil).

    Toate reclamațiile trimise de antreprenori vor fi luate în considerare în Regulile generale de garanție ale magazinului online Enzo Polska.

     

    Termenele limită

    Toate revendicările de garanție vor fi luate în considerare cât mai curând posibil, fără a depăși 14 zile lucrătoare de la data acceptării fizice a dispozitivului pentru service.

    În cazul cererilor acceptate, defectele vor fi înlăturate cât mai curând posibil. În cazul în care este necesară importarea pieselor de schimb din străinătate, Garantul își rezervă dreptul de a prelungi perioada de prestare a serviciului de garanție cu perioada necesară importului și/sau fabricării pieselor mai sus menționate. părți, dar nu mai mult de 90 de zile.
     

    Alte conditii

    Garantul permite posibilitatea efectuarii de reparatii de service platite ale produselor, inclusiv reparatii post-garantie, ale caror conditii vor fi convenite de fiecare data intre Cumparator si Garant.

    În cazul în care achiziția a fost făcută pe factură (FV) și produsul se dovedește a fi deteriorat, ne rezervăm dreptul de a refuza returnarea. În acest caz, vă rugăm să contactați imediat departamentul nostru de asistență pentru clienți pentru a discuta pașii următori.

     

    Servicii furnizate electronic

    Pentru a utiliza magazinul nostru online, inclusiv vizualizarea sortimentului și plasarea comenzilor, este necesar să aveți un dispozitiv multimedia cu browser web instalat și acces la Internet și e-mail. În setările browserului, se recomandă activarea JavaScript și salvarea cookie-urilor. Utilizatorii sunt obligați să folosească magazinul online într-o manieră conformă cu legea și decența, fiind interzisă furnizarea de conținut ilegal.

    Luăm toate măsurile necesare pentru a asigura funcționarea pe deplin corectă a site-ului web și a interfeței magazinului nostru online în măsura în care rezultă din cunoștințele tehnice actuale și ne angajăm să înlăturăm orice nereguli și probleme tehnice semnalate de utilizatori într-un timp rezonabil.

    Cele de mai sus se aplică și posibilității de abonare la newsletter sau posibilității opționale de a crea un cont de client - dacă aceste servicii sunt furnizate ca parte a magazinului nostru. Ne puteți notifica orice nereguli sau întreruperi detectate în funcționarea site-ului web și a serviciilor magazinului nostru online prin datele de contact indicate la punctul de mai sus. Într-o reclamație privind neregulile legate de funcționarea tehnică a site-ului magazinului online, vă rugăm să indicați tipul și data neregulii.

     

    Dispoziții finale

    Niciuna dintre prevederile prezentului Regulament nu are scopul de a încălca drepturile statutare ale Consumatorului. În cazul oricăror discrepanțe între prevederile prezentelor Regulamente și drepturile Consumatorilor care rezultă din reglementările general aplicabile - în locul prevederilor contestate ale Regulamentelor, se vor aplica întotdeauna reglementările statutare.

    În cazul Antreprenorilor, toate contractele încheiate cu noi sunt guvernate de legea poloneză, cu excepția Convenției Națiunilor Unite privind contractele de vânzare internațională de bunuri.

    În cazul Antreprenorilor, persoane juridice de drept public sau entități separate de drept public, instanța competentă pentru sediul nostru social va fi instanța competentă pentru soluționarea tuturor litigiilor care decurg din relațiile contractuale dintre noi și dumneavoastră. Teza precedentă nu se aplică persoanelor fizice care încheie un contract direct legat de activitatea lor comercială, atunci când în conținutul prezentului contract rezultă că nu este de natură profesională pentru aceste persoane, rezultând în special în promisiunile activității lor de a face, realizând disponibilă în bază. predictor. privind Registrul central și Informații privind activitatea comercială.